reklama

Nikdy sa všetkým nezavďačíš

Tento článok vznikol na základe diskusie pod mojím posledným článkom. Mám na mysli presne to, že ľudia sú všelijakí a majú právo na všelijaké názory. Nikoho nechcem presvedčovať o tom, že som dobrá osoba ani nič podobné. To, čo som si prežila a kam som sa dostala, bolo iba mojou vinou a mojou sprostosťou. Nečakám ani žiadne odpustenie, ani ľútosť, lebo tento príbeh, ako som už mnoho krát spomenula, sa už stal. Od tých osôb, ktorým som v živote najviac ublížila sa mi odpustenie už dostalo a ani som o to neprosila. Prišlo to nejako samo. Týmto ďakujem najmä mojim rodičom, bratovi a celej rodine, že sa k môjmu problému postavili spôsobom, akým to urobili.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (39)

Mojím cieľom nebolo a myslím si, že ani nebude, presvedčovať ľudí, že práve mňa majú obdivovať. Chcela som iba pravdivo sprostredkovať, čo človeka sprevádza pri závislosti. A zas iba z čisto sebeckých dôvodov. Prvým impulzom písania na blog, bolo zistiť moje psychické rozpoloženie. A práve takým jedincom, ktorí mi predpovedajú blízku recidívu, vrelo ďakujem. Zistila som, že mi ničím nemôžu ublížiť, lebo ich názor vôbec nezaváži. Nevedia s čím som sa musela vyrovnať, čím som si musela prejsť a tak ťažko môžu posúdiť moju východiskovú situáciu. Netvrdím a ani som nikdy netvrdila, že sa k drogám nevrátim. To bohužiaľ teraz neviem naisto. Ani sa tým nemienim zaoberať, aspoň nie v tomto momente.

Nikdy sa všetkým nezavďačíš! Pre jedných budem stále tá šľapka, podvodníčka a klamárka, nech by som robila čokoľvek. Naopak pre druhých budem stelesňovať človeka, ktorý sa vzoprel svojmu osudu a dokázal ho zmeniť. Možno iba na čas, ale predsa. Prajem všetkým, ktorí majú problémy veľkého rozsahu, aby našli v sebe takú silu ako ja, sa k nim postaviť. Príliš sebaisté alebo namyslené?! Zrejme áno, ale viem o čom hovorím. Utvrdzuje ma v tom počet mailov, čo mi príde každý deň od ľudí, ktorí potrebujú pomôcť. Som veľmi šťastná, že práve ja im môžem poradiť, dodať im odvahy a posunúť ich niekde inde.

Cením si hlavne komentáre od skutočných ľudí, či už sú pozitívne alebo negatívne. Práve preto, lebo sú adresované skutočnej osobe akou som ja. Neschovávam sa za nič. Je tam moje pravé meno, vek, osud, choroby,... Môžem ešte dopísať moju výšku a váhu, aby to bolo kompletné. A na to treba poriadnu dávku odvahy!

Mojím neprajníkom odkazujem, že majú ešte nádej. Bohužiaľ som si to celé pokašľala takým spôsobom, že moja minulosť ma bude ešte dlho sprevádzať. Nemám ešte vyriešených veľa vecí. Čaká ma mnoho problémov, medzi iným aj súdy. Takže mi hrozí, že si pôjdem posedieť do basy, na „pekných“ pár rokov. Nevadí, aj keď si myslím, že by to na mňa nemalo príliš veľký výchovný vpyv. Ale ja som si to pokašľala a ja si to musím napraviť. Naopak ďakujem ľudom, ktorí dokážu byť chápaví, ústretoví a dodať mi sily. Nikdy ma neprestane udivovať, ako mi cudzí ľudia vedia pomáhať. Posunúť ma na iný priestor, ktorý ešte neviem presne definovať. Ale určite to je niečo iné, ako kam som sa dobrovoľne zaradila na dlhé roky.

Prosím vás píšte mi aká som zlá, hnusná a ako si nič nezaslúžim. Lámte nado mnou palicu, mávajte nado mnou rukou a opakujte mi, že si za všetko môžem sama, pretože mi to dodáva odvahu. Odvahu všetko zmeniť. Presvedčiť samú seba, ale i ostatných o tom, že sa dá vyhrať nad „zaručenými“ prognózami. A ja rada vyhrávam!

Tatiana Melisa Melasová

Tatiana Melisa Melasová

Bloger 
  • Počet článkov:  12
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Zoznam autorových rubrík:  Všeobecné

Prémioví blogeri

Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu